2 april 2011

helgen med älskling


världens finaste

hejsan!

sitter och äter glass efter att ha kikat lite på en film. har också varit till västerås och lämnat adam vid tåget. tungt va det :(
har haft en sjukt mysig helg med grabben min. han kom hit i fredags, då vi hade ett halvår, hihi grattis till oss! åt god mat på kvällen och bara hade myspys. gav honom hans present också. han blev jätte glad! kan ju avslöja nu att det var ett silver armband med lite svart, med en bricka som det stog A+I på. jätte fint enligt mig men adam höll också med om det!
somnade runt tolv tror jag sen vaknade jag klockan 7. inte lika roligt va.. tror jag somnade om en halvtimme sen, men sen va jag faktiskt så fräck att jag väckte sömntutan som låg bredvid mig så fick han hålla mig sällskap med att vara vaken. låg kvar i sängen fram till halv9/9 nånting, då kom mamma hem från jobbet så då käkade vi frukost med henne. tog en dusch sen och begav oss in till stan för lite shopping. hittade lite smått och gott -bilder kommer sen. bjöd adam på mat sen också på Jensens. aaaaaas gött va det! pappa hämtade oss sen när han hade slutat jobbat så vi åkte med han hem. fikade lite när vi kom hem och bara tog det lugnt ett tag innan han skulle till tåget. usch, ville inte lämna honom.. har iallafall haft en underbar helg med mitt hjärta


ikväll blir det bara att ta det lugnt och umgås med min familj framför teven tror jag. orkar inte göra så mycket faktiskt.. ska väl se till att älsklingen kom hem också så han inte tog fel tåg eller nåt ;) ha en trevlig kväll allihopa!
P U S S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar