5 april 2011

bagarbärta #2

hej!
full dag på bageriet igen. fick jobba över för det var så mycket att göra. gjorde b.la bakelser till mina egna kusinbarn. skit fräna blev dom! :D (bilder från veckan kommer upp på fredag eller i helgen) har iallafall kul där, jag trivs.
kom hem runt halv 4/4 någonstans där, då la jag mig i sängen och sega framför datan. ligger fortfarande kvar, haha. gjorde faktiskt 25 situps när jag kom hem också!
ska inte göra något speciellt ikväll, bara slappa och titta på film kanske.. kanske göra lite skolarbeten också, för det vore ganska bra om jag fick det gjort. det visar sig.



detta var det jag investerade i stan med adam i helgen.

3 nagellack - vero moda 10;- för alla tre tillsammans
tighta adidasbyxor - intersport 249;- tror jag?

shorts - vero moda 159;- SKIT SNYGGA PÅ! älskar dom



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar