28 april 2011

torsdag

hej!
vet att jag varit usel på att uppdatera den sista tiden, men har haft jätte mycket med skolan och körskolan osv osv.. men ska försöka bli bättre!

stannade hemma från skolan idag, känner mig inte pigg. har känt mig febrig till-och från i flera dagar, och igår efter träningen blev det bara sämre så.. gick och la mig runt 9 igår men när jag vakna kändes det som jag inte sovit någonting ändå. vill ju inte bli sjuk till helgen när det är tävling, adam kommer, och sista aprilfirande, så då tyckte jag det va bättre att stanna hemma och bli piggare än att bara ösa på liksom. har sovit nästan fram tills nu, sen har jag bara legat och tittat på tv. är redan uttråkad, jihooooooooooooooo.

nu ska jag gå ner och göra en kopp te, sen mysa ner mig i sängen igen framför en film.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar