13 april 2011

trött tjej

hej på er!
precis ätit lite yoghurt med flingor efter en lång och go dusch. gjorde hårinpackning och massa skrubbar och grejer, fint det.
var och tittade på tapeter idag efter skolan med mamma. fastnade direkt för en! tror den kommer bli grymt fin i mitt rum sen. mamma blev även helt kär i en till köket som ska renoveras i vinter typ. så båda gick därifrån och var nöjda, vilket var riktigt skönt och kul. åkte sen till åsby en sväng och tog en fika för att fördriva tiden lite innan träningen. stack iväg och hämta anton sen och drog till träningen. JAG HAR EN SÅN JÄVLA TRÄNINGSVÄRK JUST NU! körde sjujävla hårt på träningen, i 2 timmar. har setat med svenskan och engelskan och fnulat på massa efter träningen också. uppsatserna ska va inne imorgon, så jag måste verkligen bli klar på lektionen imorgon..

aja, jag måste föna håret och lite sånt nu så jag sätter punkt för ikväll. ha en fortsatt bra kväll!
P U S S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar