3 april 2011

five days left

tjena tjena
sitter och äter vaniljyoghurt med start, skit gott. min nya favorit! kom för ett tag sen hem efter att ha kollat lite på träningen och nötit lite på egen hand. anton är i sälen så det blev ingen träning, men jag drog dit iaf. vill man bli någonting måste man satsa och engagera sig.
har inga större planer för idag. ska bara ta det lungt och slappa. vädret är ju skit, så..
imorgon börjar min praovecka också! ska vara på Håkans. kommer bli skit roligt tror jag.

har även nedräkning till min födelsedag, som är på fredag, och kommit fram till att det bara är 5 dagar kvar nu! wiiiiiie :D undra vad jag får i present?? skulle chansa på en jäkla massa pengar. men det visar sig ju på fredag så.

imorgon om jag hinner ska jag försöka göra en liten resumé av min barndom, eller typ när jag va liten iaf. lite från min födsel och sånt. vad sägs om det? :)

P U S S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar