2 maj 2011

helgen



2 härliga bilder från helgens tävlingar, dock är dessa bara från buggen.
fråga inte vad jag gör på bilderna för det kan jag inte svara på själv ens ;)

i lördags var det N-tävling (höga klasser). ledde kvarten och semin fram till finalen där vi slutade på en 3e plats, vilket vi är jätte nöjda med. 24 startande par var med, så då tycker vi att det blev superbra! blev en liten buckla hem i bagaget då ;)
på kvällen blev det valborg-firande med älskling och massa kompisar. ruskigt kallt var det, men ändå trevligt! mamma hämtade oss vid halv12-12 någongång då vi frös så mycket att vi inte orkade vara kvar. direkt när vi kom hem slog vi på tv:n och kollade på någon film som gick, och kurade ner oss under filtar och täcke. efter en halvtimme ungefär märkte jag att båda vi var sjukt trötta och "chletna" så då släckte vi och sov för att orka morgondagen också.
sen på söndagen då, då blev det tävling igen. boogien vann vi och dubbeln fick bli en 2a plats. vi var nöjda med det och drog sen hem efter att sista prisutdelningen vart. svängde förbi Ludde och Marie på hemvägen och tog en fika där. efter några timmar sen skulle adam med tåget hem så då va vi och lämnade han, vilket inte var kul, men.. :/ saknar dig redan min lilla bjärf
ja det va min helg, som gick sjukt fort kan jag tillägga.
idag gick jag halva dagen i skolan ungefär sen gick jag hem för jag mådde inte bra. nu ligger man här med sprängande huvudvärk och feber, jippi.. kul att bli sjuk igen efter att redan vart det förra veckan. men men.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar