18 april 2011

sol är underbart

stockholm/sollentuna centrum förra året

precis plockat massa tvätt och packat lite tills jag drar mig mot den fina staden linköping, till min fina pojkvän! har även valt kläder till begravningen som är i stockholm på onsdag. efter den släpper min familj av mig i eskilstuna så tar jag tåget därifrån till adam. fartfylld dag blir det, men det funkar.
idag blev det som sagt körkurs. gick hur bra som helst :D mötte lina efter den. satt på samhället med massa andra brudar och bara glassa i solen med en ramlösa granatäpple i handen, gillas! drog oss hemåt runt halv 6, då kom mamma och hämta mig hos lina. körde lite moppe när jag kom hem också. kul som fan är det rent ut sagt. imorgon blir det lina igen. ska eventuellt träffa sara och emelie, trevlans! kanske blir en snabbis förbi ungdomsmottagningen, får se. nu ska jag slänga mig i soffan med en frukt i handen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar