12 april 2011

tisdag 12/4

hellu
sitter och torkar naglarna efter att ha målat dom lite. beige körde vi på ;) ska snart fortsätta skriva lite på min svenska uppsats som ska in på torsdag. skrev lite på den tidigare på eftermiddagen men orkade inte mer så jag tog en liten paus.
sitter även och kollar på lite kläder som är på rean på h&m. vill att sommarn kommer nu nu nu!

blev en kort dag i skolan idag som alla andra tisdagar. efter skolan gick jag, lina, bella, sara och emelie ner till samhället. på vägen skulle vi stanna vid ungdomsmottagningen men det va stängt!! ringde pappa sen så fick han plocka upp mig vid gamla tuvessons. drog och köpte nytt batteri till moppen då. kom hem och fixade med det sen slängde jag mig i soffan bredvid mamma och hade lite mys med henne.

imorgon blir det kort dag, sen beger jag mig mot träningen. ska kolla på tapeter med mammsen däremellan också, super! blir nog ingen bra uppis imorgon för jag måste plugga efter träningen sen men det får ni stå ut med.
P U S S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar