11 april 2011

sommarn är här inom kort känner jag!




sitter ute på altanen i bara byxor, linne och en tunn tjocktröja med solen skinandes rakt i ansiktet! och varmt är det också, hur underbart är inte det? lyssnar även på en sjukt fin låt som gör mig tårögd. -----länk finner ni ovanför förstås-----

längre ner på vägen ser jag en 5 åring (ungefär) som försöker lära sig cykla. guuuuud så jävla underbart det är alltså! finner nästan inga ord för hur mycket jag älskar den här tiden på året. lite fågelkvitter gör inte saken värre heller för den delen.
kollar på ikeas hemsida efter grejer till mitt nya rum, eller det som ska bli nytt. ska göra om mitt tråkiga, mörka rum till ett ljust och trivsamt. kommer bli supermysigt, jag lovar! idéerna bara sprudlar i huvudet och när jag njuter av vädret på samma gång blir det en jäkla bra kombination av tankar. ååååh nu ska jag fortsätta njuta så jag har inte tid med det här längre. men blir mer uppdatering ikväll sen.

P U S S alla sommarälskare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar