11 april 2011

my birthday

hej
säger förlåt för min otroligt dåliga uppdatering dom sista dagarna. har haft fullt upp kan man säga.

i fredags fyllde jag som sagt, 15 bast vettni! :D började dagen med att bli lite firad av pappa. fick skjuts till praon sen. möttes av en stor famn när jag kom innanför dörren där -mammas. sen sjöng hela bageriet för mig och bombade mig med bamsekramar! drog iväg till mässan sen med mamma och nina för att stå och sälja grejer och visa upp företaget liksom. nice va det.
på eftermiddagen sen smet jag ifrån mässan tillbaka till bageriet för att göra min tårta. blev skit nöjd med den! bild kommer imorgon, även från hela praoveckan för jag har inte hunnit laddat in dom i datan.
på eftermiddagen sen blev jag lite firad av lina och simon. mamma och pappa jobbade än, så dom kom väl hem runt 7 tror jag. sen ramlade ludde, marie och linnea in. trevlans var det! slutade med att vi beställde sallad/pizza från pizzerian tillsammans med alla. runt 11 sen drog alla. skriver inte än vad jag fick i present, tänkte skriva det när jag fått alla. har massa i släkten o så som inte firat mig än men kanske blir i veckan.

måste även bosätta mig på körskolan den här veckan för att testa hur mycket jag kan osv. för nästa vecka blir det uppkörning. skulle testa moppen igår, men då starta den inte.. visade sig att batteriet inte hade laddning så att säga. laddade det tills idag, men tror ni fanskapet går igång? svar NEJ! batteriet är förmodligen helt slut, så pappa ska köpa nytt imorgon förhoppningsvis. blir gött det! sen är det bara att klara körkortet så är hela sommarn räddad ;) fan va jag ska brassa.

hade utvecklingssamtal idag också. gick väl bra. pratade lite om matten, som inte går så förträffligt bra. fick väl inga riktiga svar o så, men det funkade. åkte och handla med mammsen efter det. sen blev det att sitta på altanen halva kvällen och bara njuta! wonderful

har inte så mycket mer att säga just för tillfället. hörs imorgon
P U S S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar