18 maj 2011

vårruset 2011

godmorgon!
härlig träningsvärk sen igår har jag ;) men det var iaf skit roligt! hade ett mål jag ville klara, och det gjorde jag. jag och lina va grymma ska jag säga. blev först uppvärmning med flera tusen tjejer/kvinnor, vilket va riktigt kul. sen gick startskottet och då pila vi iväg. efter vägen stog våran idrottslärare Patrik och hejade på oss :D precis innan mål stog han också där och bara skrek: kom igen tjejer ni klarar det här, visa att ni är mina elever! då fick jag massa energi och bara sprang. gick in i mål på 26:39. det är jag nöjd med, med tanke på att vara mig! efter blev det att stretcha och gå runt i alla tält och kolla. sen hämta vi ut matkassen som va full med massa gott och slog ner rumpan på en filt på backen och käkade -jag och mitt lag. mycket mysigt! däcka sen efter att ha legat 5 minuter i sängen, mitt uppe i ett sms. haha, typiskt mig! här får ni lite go'a bilder iaf
kusin på väg att stretcha ;)
efter målgång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar