20 maj 2011

friday night


sitter och lyssnar på låten som är utnämnd till världens sämsta låt -friday. själv tycker jag inte att den är särskilt bra men den duger!

kvällens planer

städa mitt rum + toaletten på övervåningen

göra kladdkakor och fixa lite

duscha och göra mig i ordning

hjälpa mamma med maten

kusinerna kommer


yes, så ser min fredagkväll ut! efter skolan drog jag ner till körskolan, så jävla skönt att det går framåt o att jag snart kan göra provet. vidare därifrån drog vi till ett ställe och fixa lite. haha lina jag kan inte säga ifall du läser ;) när vi kom hem sen drog jag på mig min nya älskade bikini och släpa mig ut i solen! nu ska jag sätta igång eftersom jag har endel att göra. see ya'!

1 kommentar:

  1. Gud vad fin du är, vill gärna se dig i bikini <3

    SvaraRadera