22 maj 2011

hade lite tid över

ger er en lista, kanske får ni reda på något ni inte visste!

senaste
Kompisen du träffade: anton och alla danskompisar, nyss
Personen du pratade I telefon med: hjärtat
Du fick SMS av: lina
Du kramade: pappsi, imorse

IDAG
Kläder: tränigskläder
Bättre än igår: nej

IMORGON
Är det: skola
Planer: skolan
Något tråkigt som händer imorgon: plugg plugg plugg

FAVORIT
Nummer: 8,7,12
Färg: svart, beige, vit, rosa, militärgrönt osv
Årstid: sommar o vår

FRÅGOR OCH SVAR
Det första du gjorde I morse?: vakna
Vad åt du sist?: en glass
Vad irriterar du dig på?: allting när jag är sur
Vem tänker du på just nu?: min lilla pojke
Tror du att personen tänker på dig med?: ja, eller hoppas iaf
Vart reste du sist?: london
Vad gjorde du igår kväll?: va på konfafest hos lina, spelade elgitarr till midnatt (y)
Liknar du din mamma eller pappa?: mamma mest, brukar jag få höra
Ler du ofta?: näst intill hela dagarna
Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: aldrig sett nån
I vems säng sov du i igår natt?: alone in my own
Vilken färg har din tröja?: vit

SORG
Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?: yes
Har du någonsin gråtit dig till sömns?: uhjja
Gråter du när du skadar dig?: gör det riktigt ont, så ja. men inte så ofta faktiskt

GLÄDJE
Är du en glad person?: brukar beskrivas som det ja
Vad gör dig glad?: dom jag älskar gör mig glad
Önskar du att du var lyckligare?: kan inte bli lyckligare nästan
Är lycka överskattat?: nej
Kan musik göra dig glad?: jadu

kärlek
Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"?: ja
Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det?: varje gång, annars är det meningslöst att säga't
Är du oskuld?: nej
Har du en flick/pojkvän?: ja, världens bästa pojkvän!
Är du nöjd med det?: meeer än såå
Är du kär?: kan inte bli mer kär
hat
Vem hatar du verkligen?: ogillar bara
Har du någonsin gjort en hat-lista?: nope
Är du en mobbare?: nej
Har du varit så arg på någon så du börjat gråta?: ja
Har du blivit sviken någon gång?: ja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar