5 maj 2011

your fingertips across my skin

hej
haft en vanlig torsdag i skolan idag, med andra ord riktigt jobbig och hyfsat tråkig dag. lyckades också typ få axeln ur led eller nåt på den vägen. har fortfarande ont och kan knappt ta upp handen/armen mot håret, även inte dra upp byxorna, haha.
hade orientering på jumpan också. gick väl helt okej. sprang tillbaka till skolan sen och hade lite matte på slutspurten =finns inge värre. efter skolan cykla jag och lina förbi körskolan och skrev in mig på en data imorgon, sen blev det en fika på cafét. ytterst trevligt! :) gick förbi frissan sen också och beställde tid för slingning och klippning. på tisdag blir det, skönt.

imorgon blir det tjejkväll hos Moa, trevlans! men innan det blir det att spendera en stund på körskolan för att fortsätta med test grejen på datan så kortet blir klart någongång.

tänkte även visa en vårjacka som jag investerade för någon vecka sen. en riktig pudding enligt mig! älskar den, men tyvärr har vädret nästan inte tillåtit den nu dom senaste dagarna, så jag har knappt invigt den. kommer iaf bli mitt favvoplagg till hösten och i nuläget så här lite innan sommaren. ja det va det.. nu ska jag snart kolla på Dagens Man sen blir det en liten snutt av Big Brother innan jag somnar. godnatt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar