7 maj 2011

scary night

tjohej!
precis kommit in efter en liten moppe tur. kände för att dra av en vända i det fina vädret! är glad att jag har moppe btw.
satt ute en stund på morgonen och sola också, skönt va det :) vaknade inte på världens bästa sida, men men..

igår blev det tjejkväll hos Moa, skit kul och trevligt va det! -tack tjejer. skratt va det gott om kan jag säga! ( som vanligt glömde jag kameran hemma också, hehe.) avslutade kvällen med en skräckis på tv. skrek mig alldeles hes, hehe. mitt uppe i filmen fick jag sms av adam också där han skrev att han hade blivit jagad av en bil med moppen. jäkligt orolig flickvän hade han då kan jag säga. direkt efter det kom pappa och hämtade mig så vi drog hem. då fick jag reda på allt och då blev jag lite lättad iaf när jag visste vad som hade hänt och allt. det va bra med honom och det va huvudsaken! när jag skulle sova sen så fick jag bara upp massa bilder från filmen så det blev väl lite halvdan' sömn till en början ;) nog för att jag inte brukar bli rädd för skräckfilmer, oftast, men igår blev jag verkligen det. haha!

nu ska jag hjälpa mamma och städa lite. skulle åkt till stan med min bror idag men han ändrade sig.. lite förbannad syrra hade han då!! jaja, skit samma.
P U S S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar