19 maj 2011

livets stora gåta

dagens mat -sallad från världens bästa café!

sitter och laddar in låtar i min ipod, ca 500 stycken sisådär. borde räcka :D min eftermiddag spenderades i solen med min katt, haha. skrev lite engelska samtidigt.
imorse va vi på föreställning på Hammarteatern. den va faktiskt riktigt bra, den hade ett innehåll som var värt att visa. hade diskussion om själva teatern sen efter -massa om homosexualitet, tonårsliv, livets mening, ja allt i princip. jätte nyttigt tyckte jag det var. hade också musikprov idag, som gick åt... aa. men vem fan bryr sig om Mozart o alla som liksom!?

imorgon är det sovmorgon, yeahy! har 2 lektioner sen smiter jag till körskolan. efter det blir det att fixa lite grejer sen hem och fira simon med kusinerna från pappas sida. ska baka lite innan också. måste ju ställa upp för brorsan ;) kommer med mer nytt imorgon. nu bänkar jag mig framför tv:n. natti!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar