12 maj 2011

the reason



hej
sitter och lyssnar på The Reason, mycket mycket mycket bra låt måste jag säga! ska alldeles strax ta en promenad med mamma och simon.
hade orientering idag, gick bra faktiskt! kom hem rätt tidigt och kasta mig ut i solen på direkten. synd bara att den gick i moln stup i kvarten.. blev liiite färg iaf :D måste skriva lite engelska när jag kommer in sen igen, och packa tills imorgon eftersom jag drar till Göteborg och tävlar, skit najs!

blir tidig kväll sen också eftersom jag inte sov så bra inatt, vilket typ ingen i hela hallsta/kolbäck gjorde p.g.a den där jävla läskiga åskan! det mullrade så hårt så väggarna skaka, ja ni läste rätt, jag skojar inte. fyfan vilket väder det va. alltid lika liten och försvarslös känner jag mig när det åskar. usch! 3 timmars sömn ungefär blev det inatt, så det gäller att ta vara på den här natten så jag är pigg i helgen. den här förkyldningen kan ju bara dra åt pipsvängen också, orkar inte mer :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar