16 maj 2011

I was cryin' when I got you

min näsa ser extremt konstig ut, varför vet jag inte. ser inte ut så på mig iaf,haha.

nu är tårtan uppäten och magen får kvida! nejdå, men gött va're ;)

som sagt, göteborg våldgästades av oss i helgen. bodde i en lägenhet typ, i närheten av antons morfar. gillar städerna neråt i sverige har jag även kommit på! dom är trevliga och sociala där, jämfört emot här i tråkiga västmanland.. aja för att hålla oss till ämnet, på lördagen blev det tävling. gick åt hel*ete rent ut sagt!! blev fel i en snurr och då gick allt åt pipan. men det var även nyttigt för oss, så nu hårdtaggar vi till sm. kommer bli grymt kul!
åkte hem på söndagen sen. stannade vid ett köpcentrum och investera lite nytt till sommarn. en jeansjacka, ett marinblått/vitt linne och lösnaglar till skolavslutningen blev det för min del. blev as nöjd med jackan och linnet, sitter som en smäck.

imorgon ska jag, lina, min kusin, mamma, linas mamma och linas mormor göra en kul grej.. kan ni lista ut vad? ;) svettigt kommer det bli kan jag säga iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar