9 maj 2011

halsen är inte min vän


hejsan hallå!
har precis satt ut sista punkten på mitt CV. skönt att få det klart, eftersom det ska va inne imorgon. ska även ha muntlig redovisning på 3 grejer på so:n imorgon. men jag har bestämt mig för att det kommer gå galant så det kommer det göra!
annars har väl dagen varit bra förutom att jag blivit krasslig IGEN!! har jätte ont i halsen, låter som en kråka. ska försöka fixa tid hos lilla doktorn imorgon eller tills på onsdag. måste dit och göra halsprov iaf. hade ju halsfluss för typ 1-1,5 månad sen och ända sen dess har jag varit förkyld nästan hela tiden så det är väl nåt skit i kroppen som vill ut liksom. har dåligt immunförsvar kanske.? mamma anar att allt är från allergin -pollen. nyser ju så fort jag går ut :( aja, jag blir bättre!

imorgon blir det frisören -slinga och klippa. hoppas på bra resultat! lovar att slänga upp lite bilder när jag kommer hem.
nu blir det tv och sen somna
P U S S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar