6 november 2010

rubrik, nääääää

hejsan hoppsan!

precis fixat mig efter en låååång dusch. gjorde hårinpackning o allt, så nu är håret som nytt igen! just nu sitter jag o tänker på min underbara pojkvän som jag saknar så jävla mycket rent ut sagt :( älskar han så sjukt mycket!♥ snart får det bli att köpa en tågbiljett, annars dör jag.
nu ska jag o min familj snart åka till min morbror, hans tjej, o hennes barn och äta mat. eller blir väl där hela eftermiddagen antar jag. sen ska jag försöka hinna träffa lina en stund också. om jag hinner, vilket jag vill.
nån som frågade mig om jag kunde lägga upp bilder från london här på bloggen, och självklart kan jag göra det! får se om jag fixar det idag, annars blir det imorgon!
nu måste jag kila.
puss & kram skumbanan! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar