17 november 2010

07:58

godmorgon!
ligger här i sängen med datan i knät. kollar på kläder som jag vill ha just nu! hittar massa fint, så jag har riktigt stor lust att klicka på "beställ" ;) men är plånboken tom så är det så.
blir hemma idag med. känner att jag behöver vila upp mig lite. har vart så sjukt stressad dom sista veckorna.. behöver inte gå in på varför, men så har det vart iallafall. nog om den saken! imorgon är vi lediga från skolan, vilket jag gillar väldigt starkt. kommer tillbringa dagen till att träna. ska träffa min tränare kl.12:00, sen får vi se när vi slutar. drar mig in till hallsta sen på kvällen för att träffa Lina. blir nog bara en skön myskväll hemma hos henne.
jag måste bara berätta en sak! eller två förresten..
för det första : jag vaknade runt halv 5 imorse, hungrig som bara den. låg och vred mig i sängen och hade jätte ont i magen. kl. 7 gick mamma upp så då hängde jag med till frukostbordet och åt lite. och nu är jag här.
för det andra : när pappa åkte till jobbet, runt 6 ungefär, då åkte det upp en bil på våran gård! jag blev svin rädd. förut har det vart massa skumma bilar som åkt här ikring, men inte upp på gården liksom.. jag bor ju ute på "vichan" så här har vi ju typ som en grus väg till huset, och sen kan man vända vid min granne. men iallafall, det va jätte läskigt!
nej nu ska jag försöka sova ett par timmar till. skriver lite sen när jag vaknat.
puss♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar