20 november 2010

dancing with myself, ooh ooh

tjabba tjena hallå!

har ni en mysig lördagkväll? -det har jag :D har precis proppat i mig kyckling, potatisgratäng o b-sås.. muuuuuuuums!
idag har jag tränat ca:3 timmar, dubbel alltså. va i vallmo för träningslokalen va upptagen:/ men men, gick super bra. är verkligen sjukt taggad till lag-SM som är om 2 veckor i Karlstad. jag & adam har nedräkning på hur många dagar det är dit, gullit va!
justja, idag när vi skulle dra hem från träningen när vi låst o allt, så står Tobbe, Micke o en till kille från En annan del av köping där! visste att jag kände igen dom men kom inte på vart, haha. sen sa anna: men shit, det är ju dom! då kom jag på. minneslucka säger vi ;)
nu blir resten av kvällen lugn. blir myskväll hemma med familjen. alla mina vänner är ju konfa-läger.. *suck*
aja, får överleva ändå.
nej nu ska jag kila ner till teven och gosa ner mig i fåtöljen. godisskålen får vara i nån annans famn idag faktiskt, ska försöka minska på sockret i fortsättningen. vet att det låter som "dagens skämt" och att det kommer bli jäkligt svårt, men måste nästan känner jag.. tränar ju så mycket osv, aa.
men ha en fortsatt trevlig helg alla!

puss Ida♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar