5 november 2010

fredagsmys!

Hejsan!
vet att det va sjukt länge sen jag skrev och uppdaterade, men hinner inte med bloggandet riktigt. men ska försöka bli bättre!
har nyss smockat i mig en halv pizza. min favotit, gorgonzola! sååååå himla go ;) när vi åkte o hämta pizza, jag o pappa, sprang jag in på ica och köpte ny hårinpackning åxå. kan verkligen rekomendera den! (slänger upp en bild på den)
idag har jag bara slappat.. började dagen med en promenad, men sen hände det inget mer. va på väg att baka, men orkade inte (a) la mig i ett skönt bubbelbad ist! behövdes kände jag.
nu blir det mys framför tv:n med familyn. har ju vart borta i London i en vecka nästan, så nu måste jag ha lite mys med familjen igen. väntar på att mamma ska komma upp med godis åt mig :P hör att hon pratar i telefon förresten. säkert med annica, för vi skulle anmäla oss till en tävling nu ikväll åxå. till karlstad bär det av! kan även berätta att våran klubb ska ställa upp i lag-SM med ett ungdomslag i år, vilket jag ingår i. kommer bli super kul! jag & anton ska dansa boogie. från början va det tänkt att vi skulle dansa rock, men det blev ändringar av vissa skäl, mm så kan det va.
nu ska jag gå ner o fråga vart mamma håller hus med godiset ;)
vi hörs, simma lugnt!
puss♥

hårinpackningen jag skrev lite om. som sagt, den är skit bra! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar