16 november 2010

fräch hy på ett ögonblick

tänkte bara ta lite snabbt om vad jag använder för rengöringsprodukter till ansiktet. får ofta kommentarer om att jag nästan aldrig har finnar. visst, alla får finnar, men kan erkänna att jag inte har/haft mycket. tvättar mig 2 gånger om dagen med moussen (kolla bilderna), sen ansiktsvattnet, och avslutar med en fuktcréme. jätte skönt efter! måste bara berätta en sak.. förut ville jag bara se hur bra produkterna va. så jag tvättade mig inte med dom på ca: 3 dagar. helt otroligt, på dom 3 dagarna hann jag få 4 finnar i ansiktet. så dom fungerar verkligen.


produkterna är från Cliniderm, och finns att köpa på apoteket. rekomenderas starkt!

2 kommentarer:

  1. Therése Pernebrink17 november 2010 kl. 00:54

    Hej!
    Jag heter Therése Pernebrink och arbetar som marknadschef på ACO. Vad roligt att du gillar och rekommenderar våra produkter! Tyvärr måste jag meddela att just dessa produkter har utgått ur sortimentet efter "lång och trogen tjänst". Men om du gillade dessa är jag rätt säker på att du kommer tycka om våra nya produkter från ACO FACE young. Även där hittar du en rengöringsmousse, ett ansiktsvatten och en fuktcreme - och till ännu bättre pris dessutom. Läs gärna mer här: http://www.aconordic.se/ansikte/aco_face_young.aspx

    Hälsningar
    //Therése

    SvaraRadera
  2. hejsan!
    ååh nej va tråkigt, älskar dom verkligen! tur att jag köpte en ny mousse igår då;)
    hoppas dom nya produkterna är minst lika bra.
    kram ida

    SvaraRadera