22 november 2010

rambo-brudarna är duttiga

tjolahopp tjolahej!
ny vecka, nya möjligheter.
(om ni undrar över titeln på inlägget kan jag bara svara att det är en klasskompis som kallar mig och lina för Rambobrudarna. haha!)
idag har min prao-vecka startat. är på Café Håkans döttrar här i hallsta. hade så sjukt kul idag verkligen. skar grönsaker till salladsbaren hela förmiddagen, fram till lunch, sen tog vi ca:1 timmes lunch rast jag o lina. sen fortsatte vi med att fylla på fat osv. sen blev det lugnt ett tag och då fixa vi med disken. vet att allt det här låter jätte tråkigt, men det var det verkligen inte när man var där och upplevde det liksom :D ja sen rulla det på så hela dagen. slutade runt 3, sen gick jag och lina till skolan för att fixa det där pappret om närvaro o så, men ingen lärare va där så vi gick igen. stannade vid gårn och va där ett tag. sen kom mamma och hämtade mig, och nu sitter jag här! skar mig i fingret idag också, så sitter och pinar mig över smärtan i fingret, haha :(
imorgon börjar jag kl 8, sen vid lunch kommer sara och lunchar med oss, mys!:)
på fredag kommer det bilder från veckan, så vänta ni bara!
nej nu ska jag gå ner och slänga i mig lite mat känner jag.
vi hörs!
puss Ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar