25 november 2010

orkar inte men gör ett försök

hej på er!
precis kommit innanför dörren. skönt o slippa snön ett par timmar, och stanna inomhus;)
idag har jag haft prao hela dagen. började vid 11, och slutade för ungefär en timme sen. har haft fullt upp hela dagen! torka bord om vartannat, springa med disk, ta kassan, fylla på, städa, fixa, dona, ja allt verkligen! fick en timmes lunch runt 2 iaf, då gick vi till Maistro och åt. moa och martina är där och praoar så dom fick göra en liten specialare till oss sa vi ;) delade på en kebab. sen gick vi till mammas jobb en snabbis och checkade läget bara! sen gick vi tillbaka till cafét och fortsatte i ruset. alltid proppat med folk runt lunch där. as kul!
imorgon är sista dagen (buhuuuu) så jag och lina tänkte överraska dom med en blomma, gullit va?♥ men dom är så snälla & söta! slutar runt 6-halv7 och efter vet jag inte vad jag ska göra.. kanske bara åker hem och slår ner huvudet i biologi boken, vilket jag hatar men måste göra. uppsatsen skulle vart inne förra torsdagen, men jag är inte ens klar med halva än. he-he. så kan det va.
nu ska jag försöka få tag på min lilla pöjk, han svarar inte på mobilen :( aa det löser sig!
Imorgon kommer det upp bilder från veckan, så vänta ni bara! :D
det här får räcka för idag. är inte riktigt på blogghumör.. vilket titeln på inlägget får stå för.

puss Ida♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar