13 december 2010

slingor blir det!

tjena halloj!
precis smockat i mig lite mat. makaroner och korvstråganof, muuuuums.
har beställt tid nu för slingning av mitt hår. blir på hårstudion här i hallsta, dom är bäst tycker jag. dom är verkligen urgulliga och frågar precis hur man vill ha osv.. är alltid glad när man går därifrån! ska slinga lite guldblonda/gyllenblonda slingor, massvis så det blir lite ljusare men ändå inte blondt. haha svårt att förklara. ska dit på måndag iaf så jag blir fin till jul :D
efter frisören gick jag till ica med mamma och handlade lite. köpte även ett nytt schampoo och balsam -syoss. det är ganska nytt. är mycket reklam om det på tv:n också, om ni undrar vilket det är.. hoppas det är bra!
jag har inte så mycket nytt att berätta faktiskt :( förutom att min so-lärare ska vara sjukskriven i minst 6 veckor efter jullovet. känns tråkigt eftersom jag tycker hon är jätte bra. tycker faktiskt inte om att ha vikarier även om lektionerna blir slappa. dom känner ju liksom inte mig!? men det löser sig nog, hoppas vi.
ja, nej nu ska jag gå ner och göra i ordning lite te eller glögg tror jag. ska även kika lite i chokladasken vi köpte idag, Bara kika ;)

baaaj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar