27 december 2010

lite snabbt bara

hej på er! förlåt för dålig uppdatering men har ioförsig vart jul, så vi skyller på det ;)
hur har eran jul varit?
min har varit jätte bra! på julafton var jag hos min kusin och hennes familj i sura. även halva släkten kom dit. mys! fick massa roliga julklappar:
- gitarr (kärlek till den! döpt den till Gertrud också :D )
- presentkort på 750 kr på Make up store
- presentkort på H&M på 500 kr
- presentkort på Ginatricot på 500 kr
- 4 par spetstrosor
- björnborg trosor
- pengar, vet inte exakt hur mycket
- sminkbox
- parfym och bodylotion
- underställ
- örhängen
ja det va allt tror jag.. jätte nöjd!
har spelat så mycket på min gitarr så jag har märken i fingrarna, haha. men så ska det va.
på juldagen var jag bara hemma och typ firade lite med min familj. mysigt det också.
sen igår var jag och min familj till farmor och åt mat där och så. trevlans! självklart har det hänt en massa där emellan också, men orkar inte berätta i detalj.
bilder på julklappar och från julafton kommer senare, har inte lagt in dom i datan än.

just nu sitter jag och väntar på Lina. vi ska ha lite julafton idag med julklappsbyte osv. ska även bada i tunnan. myspys! aa nu kommer hon, ska gå ner till henne.
skriver mer sen
puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar