19 december 2010

myshelg

hej på er! förlåt för dålig uppdatering. har haft fullt upp hela helgen förstår ni.. kan ta lite
fredag - åkte in till stan med mamma & pappa, julklappshandling för hela slanten! simon vägrade hänga med så jag blev lite sur på honom eftersom det egentligen va Han och Jag som skulle åkt in. nåja. köpte lite julklappar iaf. blev även lite nytt till mig själv också. köpte en stickad tröja (den på bilden) och en topp/bh från bikbok. såndär jätte skön som man typ kan ha hemma och bara mysa i när man sitter i soffan. innan vi åkte hem gick vi på Jensen´s och åt. fyfaaaaaan va gott det var!
lördag - vaknade av att mamma kom hem från jobbet runt 9-halv 10. gick ner och satt mig i soffan och prata lite med henne en stund. sen duka vi fram världens godaste frulle! ååh, bara massa gott. sen gick alla i familjen ut och höll på med badtunnan. jag fick uppdraget att göra rent den inuti, fast det var lite roligt faktiskt :P sen fyllde vi den o så, så på kvällen blev det ett dopp! rullade mig i snön också, vilket jag tycker är ett måste när man badar sådär ;)
söndag - idag har jag bara städat, städat, bakat, städat.. allt i mitt rum är nu skinande rent. det är inte kul när man väl håller på, men när det är klart är man jätte glad o så. sen hann jag med att baka pepparkakor, göra cornflakesprickar och nougat där emellan också. blev supergott! nu ikväll ska jag bara ta det lugnt och kanske börja skriva lite svenska. ska lämna in en uppsats innan onsdag. aja det hinner jag!
ja jag har inte så mycket mer att berätta faktiskt, tråkigt nog. imorgon ska jag slinga håret halv 5. hoppas det blir som jag tänkt mig! slänger in ett litet inlägg imorgon när jag kommer hem från frisören med resultat och allt.
puss!


ginatricot - 299 kr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar