12 december 2010

gårdagen med linis

Skor - tiamo 399 kr
benvärmare med rosetter - twilfit 99 kr
mascara - h&m 135 kr
ögonskugga - Makeupstore, 100 nånting
svart ask - hemlig julklapp till min pojkvän!
svarta tighta jeans - rut m.fl 299 kr

min shopping från igår. älskar verkligen jeansen och skorna!
haha jag och lina sa att vi skulle in till västerås för att köpa julklappar, blev det nå julklappshandling? - nää knappt. blev en julklapp till min pojkvän, men annars inget mer.
stumpan och hennes mamma kom och hämtade mig runt 10 igår, då åkte vi in till stan. gick runt och letade klänning till grötbrunchen, även skor. det var till lina alltså! jag provade också ett par skit snygga pjucks från dinsko, men såklart fanns dom inte i min storlek :(
gick vidare in i igor och kikade där. åt även på nancy´s då också. kycklingwok blev det för min del. muuuuums
sen iallafall när vi hittat lite smått var vi tvungna att fara hemmåt. åkte vidare till stallet för att titta på sara när hon hade julshow typ. dom va jätte duktiga! luktade dock hästbajs när vi åkte där ifrån, men vad gör man inte för sina vänner!
efter stallet Gick vi hem till lina i snöstormen. nejdå, men det var riktigt kallt. sprang sista biten för att tårna inte skulle frysa bort.
när vi kom hem till henne gjorde vi toasts och bara satt och hade mysigt! prat från allt mellan himmel och jord. massa skratt och fniss blev det också :)
senare blev vi sugna på glass, så då drog vi till ica och köpte saker till marängswiss. gjorde i ordning allt sen när vi kom hem och myste ner oss i soffan framför robin hood i blueray. svin fränt va det! blev även så att jag sov kvar där sen.
ja nu ska jag fortsätta i julfixet här hemma..
skriver mer sen

ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar