15 december 2010

rädd om sina nära och kära

halloj!

hur är det med er? as många som är förkylda, febriga och ont i magen, men själv har man klarat sig än så länge!
tänkte bara ta lite snabbt om dagen idag, sen ska jag ner och mysa i soffan med mami
känner att jag behöver få ut lite känslor just nu.. går inte in närmare på något.
aa jag hade iaf 2 olika matteprov idag i skolan. som vanligt gick dom åt helvetet rent ut sagt. förstog ingenting och hade absolut andra tankar i huvudet.
förresten! igår efter skolan gick jag till hum med lina och sara. då när jag sitter i väntrummet ringer min telefon. såg att det var pappa, så jag förstog att han skulle fråga om jag ville ha skjuts hem. ville inte säga att jag var på hum, så jag svarade inte. när jag lade på såg jag att han hade ringt två gånger tidigare. insåg snabbt att det hade hänt nåt eller så, för annars ringer han bara en gång och väntar tills jag ringer upp ;) ringde iaf upp..
han: hej, vart är du?
jag: eeh ja.. jag är med sara och lina. dudå?
han: på väg hem från akuten
jag: VAAAA? VAFAN HAT HÄNT?????
han: skulle cykla ner till postlådan imorse, fick sladd i kurvan. tummen hoppade ur led och stog rakt ut
jag: *kväljning* usch, TACK FÖR INFORMATIONEN ( lite känslig ibland )
haha trodde stenhårt att det hade hänt något mycket allvarligare först. pulsen va inte så låg kan jag säga!
så nu är lilla pappsen gipsad i tre veckor, sjukskriven i sex veckor. mamma hade tydligen ingen kommentar om saken sen när dom hämta mig ;) haha en aning arg och ledsen
nej nu ropar hon, ska skynda mig ner.
skriver mer sen kanske

puss!
ni får en bild på gårdagens klädsel och sminkning så länge :)





vit topp -JC
jeans - veromoda (syns dock inte)
svart linne - ginatricot
armband - vila, tror jag
brun/guld-skuggad ögonskugga från MUP

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar