10 december 2010

fredag

förlåt för dålig uppdatering! har fullt upp nu i juletiden o allt. ca 2 veckor kvar till julafton och jag sitter här med ETT paket. snudd på att jag skäms. men imorgon åker jag in till v-ås med lina och shoppar lite! eller för att vara ärlig, - mycket :D

har precis kollat idolfinalen. JAY SKA VINNA NU ALLTSÅ

här kommer lite tidsfördriv för nöjets skull!


133 tonårsfrågor.
- som alla måste göra

- tre frågor om förhållanden
är du singel? nej
tror du på kärlek vid första ögonkastet? ja det gör jag
är du kär just nu: otroligt mycket mer än bara kär



- Tio frågor om dig själv

när fyller du år? 8 april
några piercingar? öronen, ett par stycken
vad har du på dig just nu? trosor, bh, strumpor, mjukisar och linne
vilken årstid är bäst? sommaren
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? vakna bredvid den man älskar och sova länge
vad tycker du mest om hos dig själv? om jag måste välja nåt, så... ögonen
vad är du bra på? att vara mig själv!

vem älskar du mest på denna jorden? adam, familj & vännerna. alla som betyder sjukt mycket för mig
sover du hellre själv än tillsammans med någon? nej fy. vill ha nån bredvid mig


- 10 frågor om dina vänner

vem vet allt om dig? alla som står mig riktigt nära, dom vet vilka dom är

vem är den roligaste av dina vänner? alla är lika sjuka i huvet :D
vem är snyggast av dina vänner? jag!!!
vem är mest partyprisse? haha lina eller jag
vem är den du helst har filmkväll med? min underbara pojkvän

vem av dina vänner är mest ''evil''? finns inga dåliga människor bara dåliga situationer

- 10 Frågor om din familj

vem står dig närmast? min bror tror jag
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? mjadå
vem är farligast i din familj? min hund
vem ser roligast ut i din familj? det måste väl bli jag
vem är coolast? Jag där med

sover du oftast med? nån av katterna kanske
roligaste kvällen med familjen? haha finns endel att välja mellan

-10 frågor om idag:

vad har du gjort idag ? skolan, bakat, slappat
vad ska du göra nu? kolla klart på idol, sen sova
har du gjort något dåligt idag? inte vad jag kommer på
vad har du ätit idag? frukost, lunch och kvällsmat?
har du duschat idag? yes
Är du trött nu? jadå
vad händer i morgon ? åka in till västerås och spendera lite pengar
går du i skolan?
ja inget man väljer liksom?
Har du varit i skolan idag? ja

ANNAT

Hur mår du just nu? ganska bra
Har du piercat dig?
ja, öronen
Är du hungrig nu? njeä
Vad är klockan nu just nu? 22:01
vilka sidor på Internet är du inne på just nu?
bdb, fb & youtube

TELEFON/MOBIL

Vem ringde dig senast? marie
Vem ringde du senast? lina
vem sms:a till dig senast?
mitt hjärta

Vem sms:a du till senast? lina

SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? yes
Använder du wax? haha bara på tävlingar ibland
Använder du ögonskugga? oftast
Använder du kajal? ibland
Använder du hårspray? typ varje dag
Använder du volymspray? nej
Använder du mousse? väldigt sällan
Använder du deodorant? men ja? :D
Använder du skinspray? nope
Använder du parfym? självklart
Använder du läppglans/läppstift? nästan jämt
andvänder du brunkräm?
nej
plattar/lockar du håret varje dag? om ork och tid finns
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? nej fyfan, skulle aldrig hinna

KÄRLEK

Har du kysst någon idag? nej
Har du ett förhållande? ja det har jag
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? hoppas inte det
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? förhållande♥ kärlek är så sjuuuukt underbart

har du varit tillsammans med två samtidigt?
nej
Vem sov du senast bredvid? oj, jag vet inte.. länge sen
Har du varit tillsammans med någon som du sen haft en KK relation med? nepp
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? typ 20-30 tror jag
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? nej

Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? kanske, ganska svår fråga faktiskt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar