26 juli 2010

hey, hey, you, you i can be your girlfriend

priviet!

mm juste, där fick ni er en stoooor karamell att suga på! ni visste inte att jag kunde ryska va? ;) men så är det.

idag har varit en hektisk dag ska jag börja med att säga. vaknade runt nio av att pappa körde upp mig för att valle inte kom. bara att dra på sig närmaste klädplagg och ut o ropa/leta. efter 30 minuter sådär, kom han till slut. vilket var en lättnad ;)
gick in med papsen och käka frulle tillsammans med han. btw, han var på akuten igår. han höll på och sågade ved här hemma, så fick han en stoooor stubbe på foten. not good. raka spåret till akuten. men inget brutet, vilket förvånade mig!? aja, det är historia nu!
efter frullen-drullen hoppa jag in i duschen och stog där ett bra tag. klädde på mig och fixade mig efter det. fick sms om att min beställning från gina kommit till hemköp, så pappa skjutsa mig dit. hämtade ut det sen åkte vi vidare till banken i hallsta. pappa släppte av mig vid posten för jag skulle posta några brev, sen gick jag vidare till banken för att sätta in pengar på mitt sparkonto. när det väl va klart gick jag runt hörnet och tog ut några hundringar tills jag skulle till frissan. provade Hårstudion, och en sak säger jag: GÅ DIT! dom är jättejätte bra och snälla och frågar verkligen hur man vill ha och om man är nöjd och allt så. känner sig verkligen omhändertagen där! iaf, satt väl där i ca 1 timme innan jag va klar. blev nöjd! ringde mamma när jag va klar så jag gick till hennes jobb. på vägen dit råka jag hamna inne på järnia och kika lite på sminket där. ovanligt att jag tittar på smink och parfym!!! ;O
sen åkte jag med mamma hem. vi fika lite o så när vi kom hem. åt den sista bägaren med daimmousse, njöt av varje sekund.verkligen. sen har det väl inte hänt så mycket kul idag. bara slappat och umgåts med min familj. tycker dom är lite roliga ibland, observera ibland! sen ibland är dom väääääärldens pest, och pinsamma till tusen. men innerst inne älskar jag dom. så är det väl med det mesta..
jaja, nu är det så att jag tänkte slå på teven och kika om det är nåt kul som visas där. vi hörs! simma lugnt
// Ida Wretling ☆

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar