11 juli 2010

den här oändliga värmen!:O

godmorgon!
vakna av att jag höll på att svettas ihjäl, det är så otroligt varmt! :O
men nu ska jag inte klaga för som sagt, jag ska ut på sjön nu i typ en vecka. tror vi kommer hem på torsdag eller nåt, sen blir det att ladda om för dop :)
aja, tänkte väl ligga kvar här ett tag innan jag packar det sista o käkar o allt sånt. sen åker vi! :D yesssss
kommer bli hur kul som helst! längtar så det bara pirrar i kroppen :D


ni klagar över att jag inte lägger in bilder så ofta.. det kan jag hålla med om, men jag vill inte bli som dom där storbloggarna som lägger ut bilder på sig vad dom än gör. men jag ska bli bättre på att lägga in bilder, lovar!
då blir ni nöjda ;)

nej nu kom det en envis fluga in i mitt rum, jag måste få ut den :D
hinner inte skriva HAHAAHAHAHAHAH

K Ä R L E K♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar