25 juli 2010

california gurls.... ☆

hej snuttar :*
säger väl som jag brukar, har inte orkar bloggat på ett tag och haft fullt upp verkligen! har jobbat i 2 veckor, och däremellan åkt båt.
men men, what happens on the ocean stays in the ocean ;)
men nurå, sitter och lyssnar på musik. nyss laddat in lite nytt i stereon. känner doften av nystädat åxå. faktiskt städat mitt rum idag, NOGA! right, i'm serious. tror inte jag har städat så här noga på typ 3 månader eller nåt (a)
sen har vi bestämt med anton om hur dansen ska se ut här framöver. kom fram till bra beslut om tävlingar. blir fullt varje helg i september-november :D men men, det ska bli skit kul att komma igång igen. tog en promenad med mamma på förmiddagen åxå. gick rätt lång faktiskt, men det va behövligt för oss båda!
beställde kläder i fredags kan jag väl upplysa er om :) dom borde komma till mig imorgon!? aja, kan slänga upp bilder på vad jag beställde :)
i morgon ska jag o klippa mig. hoppas det blir bra. ska väl inte bli så stor förändring tror jag, men man vet aldrig! jojojojojojo, det åxå! jag ska på kryssning om 2 veckor. kommer bli super! ska åka med min familj och min kusin o hennes familj. kommer bli awsome! men mer om det en annan dag. nu tänkte jag hoppa in i duschen faktiskt, så jag sätter punkt för ikväll.
ha det bäst
K Ä R L E K☆

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar