11 juli 2010

bortförklaring

rubriken säger allt! jag pratar förstås om varför jag inte har bloggat på ett tag, sanningen är att jag inte haft tid. skyller alltid på det, men det är faktiskt sant.
men såklart har det hänt jätte mycket sen sist jag blogga. orkar inte ta så mycket..
men nudå, nu sitter jag här i min underbara säng som jag älskar till tusen och lyssnar på Dreamer med Ozzy Osbourn. den är helt lovely ;)
ska väl snart släpa mig ner till teven o titta på vm-matchen. annars får man väl höra sen att man missat nåt. nåja, hejar iaf på spanien! :D
morgondagens planer ser ut såhär : sova lite, sen cykla till hallsta tror jag väl. och sen kanske åka till borgåsund med lina till hennes båt. det är åxå helt lovely!
jaja, LOVAR att skriva mer imorn ;)

K Ä R L E K♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar