22 juni 2010

nystart!

Halloj!

Har inte bloggat på några månader nu, har inte orkat helt ärligt. But now I´m back on track!♥ så nu blir det förhoppningsvis mer uppdatering. men man vet aldrig när det gäller mig, haha.
aja, tänte bara skriva lite kort vad som kommer hända här framöver på bloggen. tänkte ha VeckansHändelse ( prata om det förut ), VeckansCitat och VeckansKnasboll :D
knas, jag vet! alltså, händelse - säger sig ju självt att det blir den bästa / sämsta händelsen. citat - ett ord / mening från veckan och slutligen knasbollen då.. ja, det är väl den som varit knasigast!? :P
menmen, det kommer.
nu över till något annat! JAG HAR SOMMARLOV, and I like it.
BUT!!!!.. jag går fortfarande i skolan. sommarskola. det är alltså skola på sommaren som man går för att förbättra sina betyg för att vara exakt. började igår, och har redan tröttnat. ska gå den här veckan och nästa. men jag får pengar för att jag går, 1000 kr.
veckan efter skolan blir det att jobba, då på Håkans förstås! kom o handla alla :D
aja, det blir rätt skoj.
nu tänkte jag gå ner och kika på tv. har ingen aning om vad det är på tv, men skit samma.

K Ä R L E K ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar