24 juni 2010

äntligen lite lugnt!

tjingeling!

medveten om att jag inte bloggade igår, men hade typ inte tid. dagen började med att jag åkte och hämtade lina, sen åkte vi till skolan -.- suck, aja det är som det är. vart va jag, justja! efter skolan gick vi hem till henne och tog sen ett eller två bussen (?) in till stan :) hittade massor på rean! kanske slänger upp lite bilder imorn eller så ;)
idag då, aa skolan först. sista dagen den här veckan. skönt! efter skolan gick jag hem till lina. vi åkte till samhället med hennes mamma sen o handla lite på bolaget och jordgubbar ;) sen raka spåret hem igen. det va superfint väder så vi la oss på gräsmattan och solade. VEM SOMNA?! :D HAHA nåja
följde med när hon skulle packa kassar på ica sen åxå. efter en halv timme ungefär kom mamma. hon skulle handla, så jag följde med in. när vi kom hem satt jag igång o baka tills imorgon som jag hade fått order om ( -.- ). det blev daim-mousse och kladdkaka.

imorgon är det midsommarafton, händer då? :)
jag ska till min morbror, hans tjej och hennes barn imorn iaf. vi ska kanske på picknick eller åka nån stans, inget planerat typ. men ytterst mysigt!
blir en häktisk dag, så kanske inte skriver nåt förrän jag kommer hem på kvällen.
men iaf, ta det lugnt och sköt er ;) *hmm hmm*

K Ä R L E K♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar