25 juni 2010

midsommar♥

Hellu!

igår får man väl säga eftersom klockan är över tolv, va det midsommarafton! började dagen med att städa lite hemma. och det va behövligt ska jag bara tillägga ;) nåja, det gick väl smärtfritt.
sen stekte jag i den underbara solen en stund. blev helt snurrig så gick in. tappa i vatten i badkaret och badade. har inte badat i badkaret på säkert ett halv år :D raka benen och sånt nödvändigt åxå. gick upp och klädde på mig och fixa mig i typ en halv timme sen. mitt upp i alltihopa ropar mamma att jag ska packa maten vi ska ha med oss åxå, så det var väl bara att försöka bli klar och gå ner o packa allt. mina daim-mousse som jag gjorde igår fick följa med! åkte till berg sen iaf. alla tyckte om min efterätt vill jag bara säga :M hahah, jag och linnea la blommor i toaletten för att ha lite sommarkänsla! skulle göra kransar också, men det gick inte så bra så det blev inga. fick bli en blomma i håret i stället. mja, gjorde inte speciellt mycket är borta. käkade o allt sånt, sen typ satt och prata ni vet. men det va trevligt iaf!
nu har jag väl inte så mycket mer att skriva, så ha det bäst!
K Ä R L E K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar