27 februari 2010

göra om bloggen!

shulululu!

kan ju börja med att tacka för gårdagen ida evelina lina
kvällen väckte gamla minnen. kul vi hade!
" minns ni...... och när vi...... sen när...... " den meningen gick fullt ut igår kan jag ju säga.


ligger i sängen och funderar på att kliva upp, men kommit fram till att jag inte orkar :D
fast en aning hungrig är jag ju :/
aja, idag blir det chilldag. sen ikväll kommer mammas jobb och badar. får väl se hur det slutar ;)
brukar alltid bli nå tok!

menmen, kanske slänger in ett inlägg senare för nu måste jag gå upp och äta nåt!!

p.s gör om bloggen sen,

Puss

2 kommentarer:

  1. kvällen väckte värkligen gammla minnen
    både dom bra och dom dåliga.
    jag älskar er verkligen och hoppas att
    vi kommer ha våran ''tuna-träff'' nångång
    som vi pratade lite om.
    vi var oslagbara och bäst tillsammans.
    saknar verkligen allllt och alllla!
    ♥♥

    http://madebyeve.blogg.se

    SvaraRadera
  2. måste träffas på något sätt!
    va verkligen oslagbara
    inget slår oss :D

    puss♥

    SvaraRadera