14 februari 2010

Alla ♥:ans dag!


Hej alla underbara små hjärtan!<3

Sitter här i sängen och pustar ut efter 2 pass träning.. Benen känns som spagetti och huvet dunkar som tusan. Jag undrar hur jag ska orka skolan imorn!?
Menmen.. Tänkte berätta lite kort om min dag idag :
Vaknade vid 9 ungefär, sen hoppa jag in i duschen en snabbis. Efter det käka jag frulle och fixa mig lite. Sen vid halv 11 ( då jag TRODDE att träningen börja ) gick jag och vänta på att Anton skulle komma och hämta mig.. Men felet var bara att träningen började halv 12! Jippi -.-'
Aja, det var väl bara att krypa upp i soffan o chilla där i 1 timme då och äta chokladhjärtan! Mmm!
Sen va jag och träna 1,5 timme. Efter det låg jag bara i soffan och kolla på OS, hade inget annat för mig så jag fick väl titta iaf.. Kl 17 var det träning igen, BW dårå.. Kom hem för 15 min. sen, så det blir väl att proppa i sig något ätbart och sen kika på en film eller nåt!
Så, nu vet ni det också!
Ha det bäst babies..
.. Och puss på er!:*




Kärlek

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar