24 februari 2010

7:1 ♥ Matte-Micke :D

Hallå där! :)


Lite dålig uppdatering nu dom sista dagarna, men så äre..
Vart i skolan idag då. Va väl inget spec.. förutom att vi nästan slapp matten :D
vi satt och snacka hela tiden, men vi fick faktiskt det! även Micke satt och prata med oss och var lite social där ;) tillslut märkte han inte ens att halva klassen var borta, så vi har konstaterat att han HAR NÅ FEL! :D
Iaf, när vi slutade så hängde jag med lina ner till cafeterian och hängde en liten stund. sen kom mamma och hämtade mig, vi åkte till lidl och handla lite. på tal om lidl så tycker jag att den affären är dålig! det är bara skit överallt typ men shitthesame.
sen när jag kom hem tog jag några godisbitar och kröp upp i soffan en stund. Senare blir det väl att plugga inför provet imorn.. ajuste! vi hade prov idag, glömde skriva det :D i so.. det gick väl hyfsat tycker jag.. får väl se när vi får resultaten :)
nog skrivet, ska nog ta och gå på upptäcksfärd och leta efter nåt ätbart :D

Dagens låt:
Home -Chris Daughtry

I'm going home
to the place where I belong





puss så länge♥




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar