22 september 2010

fotografering och träningsvärk

tjollahopp! :D

har nyss bläddrat igenom skolkatalogen och mina personliga foton som kom på posten idag! blev rätt så nöjd med korten faktiskt! :)
kul att se alla andra, endel blev helt knasiga.

idag var det septemberflåset i skolan. sprang 1,4 mil på 1:58 timme/timmar. jag och lina sprang tillsammans och bestämde oss för att klara oss under 2 timmar, och det gjorde vi ju! ;) HÄÄÄÄÄÄÄRLIG träningsvärk nu alltså. PLUS att vi nyss tränat 1 timme bugg åxå. blev ingen boogie för oss ikväll eftersom anton har inflamation i hälen :/

kanske slänger upp en bild på skolfotot sen!

Imorgon har jag studiedag så det blir väl först att sova en bra stund. sen får vi se om jag tar bussen in till stan och handlar lite, eller så vet jag inte vad jag gör :D
vi får se helt enkelt!

nu ska jag gå ner och äta. sen slänga mig i soffan framför teven eller en film :)
förslag på filmer?

tack och adjö, korven är slö ;) HAHAH

//idawretling ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar