21 augusti 2010

Bagar bärta är i farten!

hej på er!
vet att jag haft en sjukt dålig uppdatering, men det känns som att det här med att blogga inte riktigt är min sak! men gör ett tappert försök ändå.
tänkte bara berätta lite snabbt om min dag & så.
började med att jag steg upp klockan 5 (!!). skulle jobba, så drog iväg dit till kvart över 6 ungefär. kom dit och tog en macka. härligt är det med nybakat bröd iaf! :D
plocka ut i affär'n och det som behövdes göra. tog beställningarna och fixa dom med. sen va det bara att öppna, runt kvart i 7. va cooool lungt ända fram till halv 10 typ, sen börja det bli strömmar. lyckades såklart sälja det mesta. som en vanlig lördag typ. stängde vid 1, sen va jag kvar och städade lite & fika med brudarna på baksidan. satt och pratade om caféet bland annat. dom ska ju öppna där nere på samhället, alltså Håkans :D ska bli skit kul att få lite extra där nere!
iaf, kom hem och slängde mig i sängen och sov i ca 1 timme. otroligt skönt. vaknade, fick konstiga tankar om att det va söndag & massa. inte det nej, flum flum!
gick ner efter 2 mackor & o'boy, muuuuuuums! nu sitter jag här och har allmänt tråkigt :( ska väl snart få i mig lite mat åxå.
i morgon blir det träning halva dagen ungefär. så jäkla skönt att va tillbaka igen! vi satsar på dansen istället för konfirmationen i år. nu när vi är i så hög klass och allt. känns ju bortkastat att slösa bort ETT år på dansen!?
men men, alla har sina tankar!
nu ska jag hämta Nova och försöka få henne att gosa lite med mig (a)
ha det bäst! Simma lugnt ;)
Ida Wretling☆

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar