7 mars 2010

sorry :(

förlåt att jag inte skrivit på några dagar :(
men haft fullt upp å så, ni vet..
aja, får väl ta o berätta lite om min lov-vecka då :)

måndag: slöade :D och laddade inför Romme resan

tisdag: Romme med Lina! Va hur kul som helst! INGA BRUTNA BEN :M men en tall råkade jag köra in i, men de va inte så farligt ;)

onsdag: träffade Lina (tror jag :D har typ glömt) träna på kvällen

torsdag: skulle ha dragit till Romme igen, men de blev inge.. aja, det är en lång historia så jag orkar inte ta allt. va med Lina ist :)

fredag: tror jag va med Lina, eller jag minns inte :D hehe :D eller nej föresten, jag var bara hemma o slöa. och packade o så inför lördagen

lördag: TÄVLING! kom 2:a :) efter tävlingen stannade vi på Lappens o käka, typ tradition att göra när man vart i hedemora

söndag: träning, badat och nyss hemkommen från ännu en träning :) menmen, träning ger färdighet :M

o nu blir det att ta en dusch o frächa till sig lite, sen blir det bara lite tv o mys :)))
imorn är det skola igen -.- aja, som det är..

ha're!
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar